FAQ

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Klik in het aanmeldscherm (of hier) op de link ‘wachtwoord vergeten‘. Er zal dan een mail verstuurd worden naar het geregisteerde mailadres. In die mail vind je instructies waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Is registreren verplicht?

Nee. Je kan een bestelling plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt. Uiteraard hebben we je adresgegevens nodig voor het verwerken en leveren van je bestelling.

Als terugkerende klant is het het handig om een account aan te maken. Dan moet je niet steeds al je gegevens opnieuw invoeren. Je emailadres en zelfgekozen wachtwoord volstaan om die gegevens terug op te roepen.

Vanaf je account dashboard kun je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Kan ik ook iets bestellen wat nog niet op de website staat?

Ja dat kan. Wij passen ons aanbod voortdurend aan met nieuwe dranken. Mocht er iets niet tussen staan wat jij zoekt, geef ons dan een seintje, dan zorgen wij hiervoor.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestigingsmail met alle informatie.

Kan ik ook via mail of WhatsApp bestellen?

Ja dat kan zeker. Wie grote hoeveelheden nodig heeft, of het gewoon makkelijker vindt, kan zonder probleem bestellen via mail of WhatsApp.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan betalen met:

* bancontact
* PayPal
* contant bij levering
* overschrijving
* VISA

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja de prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele leveringskost. Leeggoed wordt in de winkelmand toegevoegd.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Na je bestelling nemen wij contact met je op wanneer het jou past om te komen leveren. Dit kan zelfs al de volgende dag.

Kan er ook geleverd worden als wij niet thuis zijn??

Ja dat kan. Wij zetten dan alles op de afgesproken plaats. Met een sleutel of toegangscode zetten wij, indien gewenst, alles binnen.

Kan ik ook komen afhalen?

Ja dat kan. Op zaterdag tussen 9 en 12 kan je komen afhalen wat je hebt besteld. We hebben niet altijd alles op stock dus zorg zeker dat je eerst een bestelling hebt geplaatst via mail of webshop zodat we ervoor kunnen zorgen dat alles aanwezig is.

Kan ik leeggoed meegeven??

Ja dat kan. Je geeft gewoon je leeggoed in samen met de andere producten die je bestelt, en dat wordt dan verrekend in het winkelmandje. Het bedrag van het leeggoed staat bij het artikel genoteerd, dit kan je opzoeken via de zoekbalk. Zo weet je welk bedrag je moet kiezen.

Kan er ook met de post geleverd worden in België

Ja dat kan. Wij kunnen een pakket tot 20 kilo opsturen, dit komt overeen met 1 bak bier met flesjes van 0,33 cl. De vaste prijs is 9,95 euro. Je plaatst je bestelling met keuze ‘overschrijven’ en stuurt ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij bellen je op voor verdere afhandeling.

Kan ik ook een pallet bestellen in België

Ja dat kan. Een pallet heeft een vaste prijs, namelijk 49,99 euro. Hier kan je dan zoveel op laten zetten als je wilt. Het voordeligste is dan natuurlijk dat je hem zo vol mogelijk zet. Je plaatst je bestelling met keuze ‘overschrijven’ en stuurt ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij bellen je op voor verdere afhandeling.

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Klik in het aanmeldscherm (of hier) op de link ‘wachtwoord vergeten‘. Er zal dan een mail verstuurd worden naar het geregisteerde mailadres. In die mail vind je instructies waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Is registreren verplicht?

Nee. Je kan een bestelling plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt. Uiteraard hebben we je adresgegevens nodig voor het verwerken en leveren van je bestelling.

Als terugkerende klant is het het handig om een account aan te maken. Dan moet je niet steeds al je gegevens opnieuw invoeren. Je emailadres en zelfgekozen wachtwoord volstaan om die gegevens terug op te roepen.

Vanaf je account dashboard kun je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Bestellen

Kan ik ook iets bestellen wat nog niet op de website staat?

Ja dat kan. Wij passen ons aanbod voortdurend aan met nieuwe dranken. Mocht er iets niet tussen staan wat jij zoekt, geef ons dan een seintje, dan zorgen wij hiervoor.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestigingsmail met alle informatie.

Kan ik ook via mail of WhatsApp bestellen?

Ja dat kan zeker. Wie grote hoeveelheden nodig heeft, of het gewoon makkelijker vindt, kan zonder probleem bestellen via mail of WhatsApp.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan betalen met:

* bancontact
* PayPal
* contant bij levering
* overschrijving
* VISA

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja de prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele leveringskost. Leeggoed wordt in de winkelmand toegevoegd.

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Na je bestelling nemen wij contact met je op wanneer het jou past om te komen leveren. Dit kan zelfs al de volgende dag.

Kan er ook geleverd worden als wij niet thuis zijn??

Ja dat kan. Wij zetten dan alles op de afgesproken plaats. Met een sleutel of toegangscode zetten wij, indien gewenst, alles binnen.

Kan ik ook komen afhalen?

Ja dat kan. Op zaterdag tussen 9 en 12 kan je komen afhalen wat je hebt besteld. We hebben niet altijd alles op stock dus zorg zeker dat je eerst een bestelling hebt geplaatst via mail of webshop zodat we ervoor kunnen zorgen dat alles aanwezig is.

Kan ik leeggoed meegeven??

Ja dat kan. Je geeft gewoon je leeggoed in samen met de andere producten die je bestelt, en dat wordt dan verrekend in het winkelmandje. Het bedrag van het leeggoed staat bij het artikel genoteerd, dit kan je opzoeken via de zoekbalk. Zo weet je welk bedrag je moet kiezen.

Kan er ook met de post geleverd worden in België

Ja dat kan. Wij kunnen een pakket tot 20 kilo opsturen, dit komt overeen met 1 bak bier met flesjes van 0,33 cl. De vaste prijs is 9,95 euro. Je plaatst je bestelling met keuze ‘overschrijven’ en stuurt ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij bellen je op voor verdere afhandeling.

Kan ik ook een pallet bestellen in België

Ja dat kan. Een pallet heeft een vaste prijs, namelijk 49,99 euro. Hier kan je dan zoveel op laten zetten als je wilt. Het voordeligste is dan natuurlijk dat je hem zo vol mogelijk zet. Je plaatst je bestelling met keuze ‘overschrijven’ en stuurt ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij bellen je op voor verdere afhandeling.